Wednesday, June 15, 2011

Cuti2 Malaysia - Part 3 (Day 2)

layan gambo dulu...


@entrance ladang anggur..

@tasik ladang anggur..family akak aku..

we all..

Nuha berehat setelah jenjalan dalam ladang anggur

Nuha dan anak sedaranya...

aku ngn akak aku yg sulung..

ok sambung citer balik..hehe...so hari kedua aku kat umh akak aku tu..cm biasa pagi melepak kat umh..so akak aku plan buat laksa..(makann feveret family)...so dh tido mkn bagai..ptg tu baru la kitorg jenjalan..kali nie pegi jalan2 kat ladang anggur kat tasik beris...mmg menarik dpt tgk anggur depan mata tergantung...rs nak petik2 jek..hehe..Nuha mmg excited asik nk amik gambo sambil eksen petik anggur..skali masuk sorg rm3..tp ntah cmne abg ipar aku kautim..just bayar rm18 jek..mmg save..kalo tak kene bayar dalam rm27..sbb ade 9 org dewasa..hehe..kalo nak petik sendiri buah tu pn bole..tapi pastu bayar la...tapi mahal giler..sekilo rm30 xsilap..baik beli yg dorg dh siap petik..xpaham aku rasional dorg wat cmtu..bajet fresh la konon dpt petik dr pokok sendiri..ntah ape2..so kitorg jenjalan je la kat kawasan ladang anggur tu..

balik dr ctu kitorg singgah pasar mlm beli dorian...pastu terus la balik..agenda esok baru la cuti yg sebenar...g langkawi...yahooo!!!


family akak aku lagik..

Nuha eksen bergambo sambil petik anggur..

kitorg pn nak eksen gak..mak aku pn sama..hehe


we all dalam ladang anggur...belakang tu my luvly mummy..hehe


Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever