Thursday, June 16, 2011

Cuti2 Malaysia - Part 4 (heading to Langkawi)

holla..so sambung lagik..erm..patutnya pg ni aku ade appointment doc..tp terpaksa cancel..gara2 masalah hackers yg nak menggodam web..so kene sentiasa wat pemantauan...suppose last week tp postpone arini..nmpk gaya kene postpone lagik le..huhu..next week plak...ape nak buek..so sementara wat pemantauan nie leh la updet blog..hehe..

so smpi mana smlm??owh ari seterusnya kitorg bertolak ke Langkawi untuk 3 hari 2 mlm..ms 5 tahun lps aku g 2h 1mlm jek..xpuas..so kali nie kene lebih sket....kol 8.30 pagi sume dh bersiap nak ke Kuala Perlis..naik feri kat sana..coz dekat sket..45 min jek..kalo naik dr kuala kedah dlm sejam stgh..3 bijik kete sumenya..smpi jeti dlm kol 9:30..abg ipar aku dh setelkan pasal tiket sume..dpt naik feri kol 10.30..so melanguk la jap..tp biasala dok melayan budak2 kecik nie..huhu..lotih...

ayah aku maintain jek..baca paper.....

akak aku ngn menantu dia dh tersadai..haha

ha nie plak sepupu yg xreti dok diam..

akak aku la kene layan..haha

gambo wajib..wakaka..

cucu sedara aku yg comel..

nie plak..dh xde keje..bosan menunggu..

so bila feri smpi dlm kol 10.30..kol 11 baru gerak..sbb air surut...feri yg kol 10 br nak jalan..huhu..dlm feri punyala porak ngn Nuha xreti dok diam..kejap kesini kejap kesana..yg aku tak larat menangis2..adeh la..anak2..tp aku sng jek..sumbatkan te***...haha..diam la dia..dlm sejam gak ler br smpi jeti Langkawi..ok next session k..haha


Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever