Thursday, September 22, 2011

HomeDec 2011

lame giler tak updet blog..malasnyer..huhu..tp la nie nk updet sket pasal homedec 2011 kat klcc..wah 1st time la g memandangkan excited nk masuk umh sendiri kan..dulu2 takde nya aku heran..haha..sll google..ramai blogger yg citer pasal homedec nie..and nak2 pada org yang nk masuk umh baru..

on e way to exhibition hall...jauh giler..

we all g hari sabtu..mmg takde snap gambo pn sbb sibuk survey skali mcm tok nenek barang2 yg dirasakan relevan untuk masuk umh baru..survey kitchen kabinet tp tgk sume cm kedai2 yg mmg gah dan ade nama..so mestila mahal kan..pasal kc nie aku tak heran sgt sbb mmg aku dh deside nak buat kat satu kontraktor nie..kwn2 opis aku sume buat ngn dia..diorg ckp mmg murah la..nama kedai dia Artak Kitchen kalo xsilap..aku ade pegi kedai dia tapi tutup plak..xpela nnti bila dh plan nk buat baru aku calling2 si Jeff nie..so KC aku dh mls nk survey..

aku survey grill ngn hob+hood je la..oven mmg xnk beli sbb dapur aku comel sgt..so bole muat nie ajela..lagipn ade oven org bagi ms kawen pn xguna sgt..so bg aku xpenting la..survey punya survey aku dptla lock harga untuk hob+hood..brand effegi..ada warranty 2 years plus motor 10 years..okla kan..harga pn berpatutan ngn bajet aku..dlm rm1160k jek..suction plak 1100..okla kan..brand lain sume dekat 1.5k yg bpalilng murah..warranty pn 1 tahun jek..ahh amik jela.

pastu jalan2 mintak quotation untuk grill..jenis wrought iron yg warna putih..just simple la..dalm 3k satu umh...sekaki dia amik rm12...aku pn xconfident nk amik..sbb baru survey kat ctu jek..tp nmpk gaya cm ok kot..ermm xpe KIV dulu la..

jalan2 lagik nmpk wallpaper..last2 pegi lock harga wallpaper..kelalar giler..nie tak masuk dlm agenda pn..sbb plan mula2 nk cat..tp hubby aku kate leceh..xlarat nk cat plak..mengada..ermm..tgk harga pn not bad gak..satu roll yg penuh untuk feature wall living room dalam rm399k including installation..okla tuh..aku pn nk buat kat living room ngn bed room jek..tp tgk bajet la..haha..tp dh deposit rm300..so pasni kalo nk tukar mane2 promotion pn bole coz aku dh lock harga..

ermm..tu je la yg sempat aku rembat kat homedec..igt nk amik suis yg cantik2 tu tp xsure plak bape byk suis kat umh aku tuh..haha..so xjadik la...

plan pasni:

1 - g mintak quotation KC kar Artak Kitchen
2 - g cari quotation untuk grill

later2 (tgu dpt kunci):

1 - wiring quotation
2 - beli lampu lampi dan kipas



Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever