Thursday, November 3, 2011

Penantian bakal berakhir...

Alhamdulillah..td hubby sms mase tgh meeting..surat penyerahan kosong umh dh dapat..hepi giler aku time tuh..tgu CF je la nie..tp dh kene bayar deposit api+air sume..pastu bank kene release final payment rasenya..within 14 days...so pasni leh la amik kunci then ukur dan berangan nak buat ape kat umah tuh..huhu..

walaupun xdpt duduk lagik..at least dh bole plan ape2 yg patut..coz sebelum ni aku xpuas tgk umh contoh..so bila dh dpt kunci umh sendiri baru puas hati sket..hopefully CF dapat dlm taun depan gak..aku target taun depan nak duduk..xmampu den nak bayar 2 umh skali nie..koters pn bayo..umh pn bayo..huhu...mintak2 sumenya berjalan lancar..aminn...

nie aku tepekkan umah contoh yg dulu aku amik..sket je tau..hahaha..sbb la ni dh jadik umh org pn...



master bedroom

ruang tamu

dining...

ha ni la rupenya...

ha dah2..gambo pn tak berapa bagus angle yg diambil..so layan mane yg dapek je la..tata..aku nk balik nie...



Bebelan dari..



4 comments:

Iela Fazielah said...

wah...seronoknyer.. salam kenal.. nak masuk rmh baru ye... rmh awk mcm rmh kita bahagian dlm dia... papepun...selamat masuk rmh baru ye

Mama Nuha@Gmie said...

salam perkenalan iela..itula tgh excited nak masuk umh sendii..btw umah u kat ne?design lebih kurang ek..hehe..

mama danial said...

selamat masuk rumah baru.rumah saya depan rumah contoh tu jer..salam kenal

Mama Nuha@Gmie said...

salam kenal mama danial..setaman la kite yek...

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever