Thursday, January 12, 2012

Home Sweet Home:Plaster Ceiling Setel

alhamdulillah..siap dah plaster ceiling umh aku..mmg byk betul rintangan..nk wat cmne..pengalaman katekan...tp kesimpulannya aku puas hati la dgn hasil keje si yong nie...walaupun mula2 aku hangin gak sbb anta wireman yg xbertauliah untuk wat wiring plaster ceiling...lps hubby aku dh bising2..dia bwk wireman yg betul..mmg byk la kene repair...tp ade aku kesah..yg ptg umh aku siap n selamat without extra charge..huhu...aku buat plaster ceiling simple jek..sbb kekangan bajet..yg ptg aku nk downlight..haha..lgpn siling umh aku tu rendah jadik terbatas nk buat yg sarat marat nie..aku buat plaster ceiling nie termasuk installation lampu+kipas+downlight..kiranya lampu kat hall ngn dining aku serah pada yong nie jek..



ala2 candelier la konon..tp cm kecik la plak..xpela ade rezeki lebih tukao baru..haha




ha ade remote tau lampu nie..plus LED light lagik...harga pn reasonable gak..

erm..lampu gantung kat dining..tp org wireman yg sengal tu slh pasang..aku nk menegak..dia buat melintang...redha je la..pastu wireman yg ok tu plak bgtau xleh nk oter dh..just dia buat turutan lampu cm tangga la sket..okla..

wireman selain dining+hall aku mintak husband anak sedara aku..dia mmg kontraktor letrik pn..tp sian la dia dr phg dtg semata2 nk tolong aku..hehe..tapi aku bayar tau..bukan ape lagi puas hati buat ngn org yg kite kenal..apepn thanx la bebayk to hubby Kak leng..hehe...mmg teliti keje dia..sian tu nk masuk dlm siling sume pepanas tu kan..adela lebih kurang 20 point lampu+kipas dia kene psg n tambah..huhu...


No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever