Tuesday, June 14, 2011

Cuti2 Malaysia - Part 2 (Day 1)

so setelah kematu dok dlm kete...kitorg pn smpi kat umh akak aku @Kuala Nerang..@2am...pergh...mmg ngantuk giler la..hubby relax jek..dia mmg tahan kalo drive lelama..kitorg dh tersengguk2 dlm kete..dia still maintain..tp laju jgn ckp la..haha...sian kete akak aku kat blkg...kdg2 ayah aku tegur.."eh laju sgt nie..pelan..kete blkg takde.."hehe...slow kejap..pastu agak2 bp minit pastu laju blk..isk2...

k la smpi2 jek abg ipar aku dh bukakan pintu..akak aku pn dok sambut kitorg..so xdela nk borak sgt..esok je la..mata pn dh layu..hehe..besar jugak umh akak aku...bukaan umah sama cam umh aku..tp umh dia cm luas..akak aku plak dh dok tambah dapur lagik..lagi la nmpk beso..aku lupa lak nk snap gambo umh akak aku tuh..hehe..

so esok pg mmg kitorg bgn lmbt..dh tido pn lmbt kan..siang tu xde plan nk g mana la..coz masih keletihan...ptg tu baru kitorg jenjalan kat Alor Setar..xde yg menarik pn..lgpn aku dh penah dtg sana..so sama jek..haha..gambo pn xsnap gak...lupa ms nie ade bwk kamera..haha...

so itula aktiviti kitorg ari ahad tuh...mlm balik tidoq je la..esok plan lain plak..

Bebelan dari..


No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever