Monday, May 16, 2011

mesin basuh buat hal..

actually nk buat entry nie last week..sbb rosaknya mgu lepas..tp bz ngn dokumen ISMS..so xsempat nk updet..huhu..so pg2 curi ms sket nk updet..

mesin basuh buat hal..br guna 3 thn stgh..sebaya ngn umur perkahwinan we all..haiya..time2 ni lak dia buat hal..time aku nk simpan duit nie..mcm2..dugaan betul..kene la aku memberus bj sengsorg kat bilik air smpi sakit belakang....bj yg seminggu sebelum dh antar dobi..so xleh la nk longgok2 baju cm sll..tu yg terpaksa bsh sendiri..ha berbalik kat mesin basuh aku yg rosak tu...act panel dia yg poblem..dh dok survey2 nk repair dlm 300++...ah beli baru je la..huhu...aku dh tensen ngn mesin basuh nie..haha..


dpt guna khidmat 3 thn stgh jek..tp body mmg cantik lagik..aku siap cover bagai...tp apakan daya jodoh xpanjang..huhu..

so dr jumaat kitorg survey2 n diskus laki bini..mula2 nk beli samada front load electrolux or top load toshiba..so diskus punya diskus..lain plak jadiknya bila smpi sen heng ptrjya..dh kene promote panasonic..comprae2 punya compare ngn buat research interview sket..ha decide beli panasonic front load..alhamdulillah...xyah dh aku nk menyental..huhu...ptg nie smpi...besnya....gambo takyah snap la yek..cukupla untuk tatapan kuarga..hahahha


Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever