Monday, May 9, 2011

Jalan2 with my sister - Day 3 Last Part

hari terakhir akak aku melepak kat KL nie...so ape aktiviti yek??aku angkut g Jusco Equine jek..memandangkan hubby keje ptg so jalan dekat2 je la..akak aku plak sibuk nk shopping sket..biasa la dia ade je berkenan ngn aksesori kat umh aku..hehe..so dia nk cari gak..aku kan ID tuk umh dia..keke..so kitorg gerak dari umh dlm kol 10 pg..so terus g jusco..jalan2 n shopping n mkn2..smpi la kol 2 lebih..kitorg beli baju ngn suar kat booth dlm jj tu...style suar ketat2 tu ngn bj kemeja ala2 style skang neh..haha..tgk org pakai so nk pakai gak..ntah ape2...

excited Nuha main ngn cousinnya..

pastu kitorg g jalan2 kat putrjaya tgh2 panas..hubby bawak g dam..kawasan tu agak cantik gak ler...so posing2 jap pastu terus la balik..ptg kang akak aku sefamily nk balik johor dah..so nak rest jap..ptg kol 6 katenya nk balik...


muka kitorg agik..


Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever