Thursday, May 5, 2011

Jalan2 with my sister - Day 2 Part 2

Ha..lepas je balik merewang kat KL..kitorg smpi umh dlm kol 5.30 ptg..so hubby kene charged tenaga..sbb dia driver kitorg...so melepak kat umh layan tv dulu..ada yg lain mata sbb penat..aku??xleh nk tido coz Nuha xtido..dia dh puas tido kat dlm kete...nnti pas magrib nk kuar balik..sbb nk g bagan lalang..nk pekena seafood...akak aku nk belanje..hehe..

on e way g bagan lalang..supposed dlm 45 min jek..tp jadik 1 jam stgh....sbb jem..adeh la..xpenah2 plak jem...anak2 sume dh mengaruk coz lama sgt dok dlm kete..lapo plak tuh..haha..

smpi kat bagan lalang..punya la ramai org..kitorg mkn kat restoran yg ada jeti tu...sejam gak ler nk tgu order siap..huhu..dekat kol 10 la br dpt mkn..kitorg order siakap 3 rasa..sotong goreng tepung..udang sweet sour..pari bakar..tomyam campur & kailan ikan masin..pergh..mmg kenyang betul la..

akak aku tetibe lak pening pale..tp dlm pening2 pn mkn ttp mkn..haha..dia mcm ayah aku..xske membazir..dia akan cube habeskan mknn yg ada..haha..cm aku gak ler..tp aku dh xlarat coz Nuha dok mengamuk jek...so akak aku la tukang abeskan..hehe

menu yg di order..gambar bwh..menu yg diabeskan..haha

memory @ bagan lalang..

abes mkn balik la..dh kenyang..kene tido..wakaka..


Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever