Monday, December 19, 2011

Home Sweet Home:Grill Quotation

at last..berjaya gak kitorg deal ngn sorg pembuat grill nie..adeh..payah betul nak puaskan hati sendiri..asik buat comparison jek..smpi bila pn aku tak buat ape2 kat umh..igt tak aritu aku ade mention quo yg aku dpt. 1st quotation adela beberapa quo grill yg aku dh kumpul..so smlm hubby dptla kontek kwn dia yg buat part time buat grill.igt nk suh dia buat..tp dia pn br nk buat bengkel kat depan umh..huhu..so dia ada bg no wak anjang..aku ckp kat hubby adakah ini mukatamad..means kalo dia dh ukur2 kene amik ngn dia ke?hubby kate kita tgk dulu regenya..reasonable ke tak..so aku ikutkan je la...aku lebih ske cr cmni..mintak no kontek ngn org pastu kite deal sendiri..xyah nk sibuk2 sgt..

bila dh ukur2..wak nie kate nk yg lekat biasa atau yg bentuk V (yg nie aku masih xdpt imagine cmne)..hubby je paham..huhu..mestila nk yg kukuh kan..kalo yg lekat biasa tu cm xbes plak..aku amik metal jek..coz within bajet..coz aku compare ade kedai india tu rm2.2k..tp aku tak tau finishing cmne..jenis lekat2 ke...yg nie mmg dia nk pakai yg kuat punya...(harap2 sama apa yg dia ckp ngn apa yg dia buat..)huhu..design pn cm lawa sket la..xdela yg palang2 biase tu..skali dpt agak reasonable jugak la regenya..bila dh cmtu aku terus la suh dia ukur awning skali..dh kira2 mmg withib our bajet..so terus jadikla..mls nk pening pale pk..so grill+awning setel..esok ade appointment ngn cina plaster ceiling plak..harap2 dipermudahkan..nnti dh pasang aku tepek kat blog ek..huhu...


No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever