Thursday, December 29, 2011

Happy 4th Annivesary!!



hehe...n3 khas tuk our annivesary yang ke-4...sekejap jek upanya dh 4 tahun kitorg kawen..anak baru sorg..insyaallah taun depan kalo ade rezeki nk tambah ahli keluarga..nak anak umah baru..hehe..bole ka??

ape pn sepanjang 4 thn nie..mmg byk la pengalaman manis ngn pahit yg kitorg lalui..biasalakan sedangkan lidah lagi tergigit..ni plak laki bini...(ayat template)...kekeke...tp tu la..bila dh makin bertambah umur perkahwinan nie..aku rs pemikiran aku pn makin matang kot..haha..tp more to rumahtangga..yela dh bergelar seorg isteri+ibu kan...mesti byk mende yg aku dh lalui..aku rs sume org yg kawen pn akan mengalami transformasi yg sama (eh mcm program transformasi minda plak..)hahah..cuma apa yg aku harapkan hubungan perkahwinan kitorg akan kekal selamanya hingga ke syurga...insyaallah..setakat nie aku happy dengan kehidupan aku walaupn ada gak rintangan tp alhamdulillah kami sama2 sepakat..kalo gaduh pn kejap jek..pastu ok balik..haha..

aku mohon pada Allah agar kami bahagia selamanya dan dikurnia anak2 yg comel dan solehah..aminn...

so to my dearest hubby Norfindi aka abg...i luv forever...muah2...(jiwang la plak pagi2 nie...)




No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever