Wednesday, February 9, 2011

cuti approved!!alhamdulillah...

wah hepi giler...cuti hari isnin nie approved..thanx my boss yg so understanding..hehe...smlm muka dh mcm cuka dh bila dgr cuti kene beku (hai dah mcm polis plak) coz audit ISO nak start next week 2 mgu...ape daa..plan ari isnin..wat ler after public holiday tu..isk2...ntah2 dorg pn tak pasan ade cuti kat tgh2 mgu nie..aku mmg dh ngadu kat hubby smlm..cuti hubby dh lame approved..siap dia kate kalo xjadik dia batalkan balik..uhuk2..tapi aku bagi dia harapan utk ilek dulu supaya aku leh g mengadap bos aku...wah..mmg style unit aku...nak mintak cuti mcm nak mintak duit..terkeseng2..buat muka manis dulu..mmg kelakar...bos aku pn dh paham kot kalo tetibe ade adegan cmtu..haha...bila dh luahkan perasaan nk cuti kat bos (aku ngn sr officer kat unit aku) bos kate masuk meeting dulu tgk schedule cmne..kalo tak kene turn kitorg kene audit..dia ok jek...so bila tgk schedule tu..alhamdulillah setakat taklimat ngn admin punya part jek..yehaa!!abes je meeting...mention lagi kat bos..dia kate "bole..bole"...wahh..gumbiranya...terus apply online...smlm gak approved..hehe...

so smpi umah aku kongsi citer ngn hubby...dia pn gumbira la...hehe...mlm tu celebrate...wakaka...aku msk dinner cm biasa jek..tapi mlm tadi cubaan pertama aku msk kari daging..haha...siap kol mak lagik mintak resipi....sejak kawen aku takut nk masak mknn yg berunsur santan...tak konpiden...tp hubby la beriya sgt nk mkn...aku cuba realisasikan...alhamdulillah..jadik gak...hubby pn puji sedap..dia kata "bole pun masak"...hehe...

kari daging nyer...


menu sume...ikan goreng bawal...pucuk ubi celur cicah sambal belacan ngn kari daging..

nyum2...

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever