Friday, February 11, 2011

ape yg tak kena?

xtau la ape yg ade dlm kepala hotak aku nie..tapi lately nie kalo drive ade je tak kene..huhu...aritu minor eksiden la...pastu asik kene hon la...(ke dorg hon org lain..tapi aku yg perasan)..tapi biasala buat aku terkujat kalo bunyi hon nie..bila dh cm shocked..ha serba tak kena la..natijahnya pagi td aku bole lupa nk angkut mknn nuha ke umh bb sitter..sedangkan aku dh letak atas bumbung kete..dah 2x keje aku kene g ke kete amik balik..natijah seterusnya aku smpi lmbt ke opis..(tapi sempat juga thumb print sbb g naik opis dulu br park)..Ya Allah lindungila aku dan keluargaku dari sebarang musibah..Aminnn....

erm..aku pun mayb terlalu emosi sgt kalo mende2 cmni berlaku..susah nk hilangkan dr mind nie..mesti akan berkg kat otak aku untuk paling lama seminggu..br la recovered balik...huhu..biasa aa..jiwa sentimental..

mayb ini sebagai reminder tuk aku supaya drive dengan lebih berhati2 (tapi rasanya dh careful)..tp mungkin tak cukup kot..huhu...so gmie..drive carefully..igtla org yg tersyg... :-)

1 comment:

Puan Nad said...

herm, kitorng pun kelmarin 2x kena hon. yang kelakornye, keta yg hon tuh banyak kali gak xlepas green lite tp pandu mengalahkan cite fast n furious but still xlepas. jd bahan gelak kiteorg jek. pagi tadi kena hon jugak, kembara, dok line kanan but slow, bila kitorg potong, kitorg plak yg dihon, usha² polis babe. lantaklah, polis ke sape ke diva ke, dah drive xbtolkan. Insya-Allah, tarak pepe tuh. Tawakkal bebanyak.

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever