Thursday, January 27, 2011

arini lebih berhati-hati..

setelah kejadian semalm..aku lebih berhati2 pada hari ini dan akan datang..especially kat tempat aku eksiden smlm..huhu....kalo ikutkan hati aku nk je suh hubby anta aku pegi dan balik..rasa cm xnk bawak kete je buat sementara waktu nie..haha..tapi apakan daya..kene jugak...sbb dh xsama tempat keje..pastu hubby lak kuar awal..aku la yg kene setelkan sume...dari umah hingga ke anak..tp aku xkesah...sbb hubby bukan sesaje je..dia g cari rezeki..lgpn hubby tau aku nie independent..xyah tgu dia pn xpe...:-)

smlm aku borak ngn hubby pasal nk repair kete aku tuh..hubby kate mayb xsampai RM100 kot..hopefully cmtu la..sbb ptg smlm hubby wat spot check kat kete aku tu..dia kate cket jek..mayb hentam belah kiri lebih kuat..so bonet depan tu belah kiri cm terlari sket..tu yg nmpk spoil sket la..tp xpe leh adjust..katenya la..ke nk sedapkan hati aku..haha..psl no plat nie akan diganti skali ms repair..hubby plan nk bwk p bengkel esok..kalo ikutkan aku hari ni gak aku suh dia g repair..tp dia kene latihan kawad kat KL lak..so esok la kot..tadi pg b4 g keje aku belek lagi my little kel tu..huhu..ermm..xdela obvious sgt..cume no plat tu je la..kalo org nmpk mmg tau br lps langgar sumting..haha...

so mlm tadik plan nk p pasr borong..tp xjadik lak..sbb hujan n dh layan cerita..mls nk kuar..so decide mlm nie je pegi memandangkan bahan mentah telah habes...mlm tadik aku msk ikan selar sambal ngn sayur campur jek..cepat ngn mudah..haha...

sedap dan lazat..haha..

before this aku dh suapkan dia mkn..nie dia nk teman kitorg mkn..so byk main je la..huhu

lepas mkn layan tv..mandi pn kol 9:00...wakakaka...

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever