Friday, July 22, 2011

Learn from mistake..

skang nie aku tgh tensen+emosi giler...dulu bole tahan la..skang nie mmg dh klimaks..kes yg berlaku smlm mmg aku akan igt sampai bile2..aku bukan nak berdendam smpi nak buat mende2 yg relevan..cume skang aku dh nmpk ape yg kita sangkakan bukan la ape yg sebenarnya...kebanyakan org cume pretend je...aku tau mayb ade silap aku gak..tp its not fair to blame org dimana kebenarannya dh mmg tau..tetapi buat2 tak tau..ke dh nak menopouse..aku pn xtau..tp cube jaga perasaan org lain..jgn pk perasaan sendiri jek..ape igt selama nie aku dok goyang kaki je ke..kalo ape2 aku jugak yg dicari..kadang2 diluar2 jangkauan pn..tp redha je kan..mungkin sikap aku yg xmau nk reveal..ape aku kene buat secara terang-terangan kat sume org..dpt keje buat je la kan..xtau cmne seksanya nk manage org yg sememangnya dh tau peel cmne..and suppose org yg sepatutnya learn la dr experience lepas..nie la org kate..org lain yg bersenang lenang dpt faedah..yg kita bagai nak rak kene jadik mangsa..ape kes??

ahh sudahla..so skang nie aku akan lebih berhati2..dan bg aku sifat respect tu aku dh pudar..dan dlm masa yg sama kalo ade rezeki kat tempat lain mmg aku grab..hari2 aku akan doa..insyaallah...ape yg terbaik buat aku Allah dh tentukan..apepn aku dh belajar dr semalam..nangis2 bagai nak rak pn tak guna kalo org yg sepatutnya masih cmtu gak..argh..pegi mams la....hidup perlu diteruskan...

dah la xlarat nak buat dosa pagi2 jumaat nie..selamat bekerja..


Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever