Tuesday, May 3, 2011

Jalan2 with my sister - Day 1

Memandangkan mgu lepas cuti 3 hari..so my sis n family dtg dari kluang...nak jenjalan kat KL katenya..hehe..parent aku pn xde kat johor g umh adik aku kat kuantan..so abeskan cuti kat KL je la..my sis dtg hari jumaat..kol 12 tghari diorg dh smpi..since aku keje so dia melepak anak beranak kat umh aku...ptg tu decide nak g IKEA...nk temankan my sis shopping la...sllnya kalo akak2 aku dtg mmg sume nk ajak g IKEA..aku tukang bwkkan je la..tp kalo dh g IKEA tu mmg akan tershopping la sket2..huhu..rabak2...benda yg patutnya tak perlu pn dok beli..haha..tula penangan IKEA...so kitorg gerak g sane dlam kol 6.30 ptg..terbantut nk tgk wedding ceremony William n Kate..huhu..xpela...nnti search kat google..mesti byk gambo..hehe..

kol 8 smpi IKEA..biase aa.jem giler..org balik keje ngn org nk balik kg agik..huhu..tapi aku mmg xnk pegi weekend lagi la maha dasyat kalo g weekend..dah ler jem..org ramai lak tu..at least kalo g weekdays nie..tempuh jem je...tp bole shopping ngn tenang..coz xramai org..hehe..

xsempat amik gambo sebb bz menyoping..hehe..akak aku abes gak 250++..siap beli pesanan akak ipar aku agik..hehe..aku plak rabak la rm50 jek..ade jek gatai nk beli..haha..

pas g IKEA kitorg g melantak kat area damansara tu je la..sbb dh lapo..huhu..xsempat amik gambo gak...sempat snap la 2 keping..gambo hubby & Nuha..hehe..


lepas mkn..pe lagik..kekenyangan..balik umh..tido...sbb anak2 sume dh ngamuk..especially anak aku la..huhu..

lepas nie entry untuk day ke-2..hehe


Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever