Tuesday, April 19, 2011

hepi 1st besday marissa farhana!

wah entry sudah agak basi..tapi nak updet gak coz dh mention ms entry yg sebelum nie....lagipn akak aku seorg pembaca yang tegar..aku dh janji dh updet..hehe..event berlaku masa aku balik kg 3 hari kat kluang..

act besday icha sabtu..tp sbb chef pn baru smpi dr kl so aku suggest buat ahad la..sng sket..lagipun hubby akak aku pn xkeje..so sng la bole tolong jaga anak..hehe..icha nie anak kedua akak aku..dia sambut besday yg pertama..HEPI BESDAY ICHA!!!...acik sanggup tau tolong organize besday celebration ni..hehe..kene jadik chef lagik..aku bukannya terror masak..tp bolela kan dr xpandai langsung..wakaka..so menu adalah laksa ngn nasi ayam...guest pn xdela ramai..adik beradik je dh penuh umh parent aku..pastu jemput la bb sitter icha ngn x-bb sitter abg icha si danel...hubby aku bersemangat tolong menghias bagai..ha nnti besday Nuha kita buat ek bang..tp tgu pindah umh baru br bes sket..huhu..so layan je la gambo2 nya...

hubby aku tgh deco2...

antara menunya...laksa (menu favorite satu family) ngn nasi ayam...

ayam tergolek...

buah2 dan koktail..kueh pn ade..tp xsnap plak..

ha tu la besday gurlnya ngn familynya..aku ngn Nuha kene interprem jugak k...(oh tidak aku sudah gemuk)

ice cream besday cake

hepi besday to marissa!!

apepn my dotter yg kene over interprem...haha..cm dia lak besday gurlnya.. (sila abaikan gambo belakang tu yek)..haha

p/s: nama marissa farhana ni aku yg suggest kat akak aku..best kan..hehe...

Bebelan dari..




No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever