Tuesday, April 26, 2011

cubaan buat spagetti

mlm tadik aku try buat spagetti..dr dulu dh beli bahan..sll xjadik wat sbb hubby tak ske mkn western..adeh la..kalo aku buat dia ada..dia xmo mkn..so kecik hati aku..wakaka..so aku kene buat bile dia xde kat umh..so mlm td hubby OT..aku pn terasa nk mkn...Nuha no hal...dia balun jek..ikut tekak mama dia..haha...aku pn buat la..nk kate sdp sgt tak kot..sbb aku pn xtau ape yg kurang..huhu...tp bole la masuk dlm tekak nie..len kali kene kasi oter..haha...mee spagetti nyer seciput jek..kuah melambak..sbb mee nya aku dh byk kali msk..buat spagetti goreng la..olio la...so mane yg ade balance je la..brg dapo belum topup agik...aku xletak daging kisar..letak ayam jek ngn cendawan dlm tin..sbb xde daging kisarnya..huhu...ape yg ade je la aku campak..hahha...so inila hasilnya..


berasap lagi tuh..haha...layan...


Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever