Thursday, March 10, 2011

dapat offer umah teres..

erm..dh nk dekat setaun stgh aku apply umah teres (kuartes)..so isnin lepas aku dpt called dr BPH..aku di offer umah teres kat P11..tapi umah tu dlm pembaikan tak tau la umh baru or umah lama..huhu...surat tawaran dh kuar..dulu aku mmg excited nk dok umh teres..thats y aku apply...coz umh skang apartmen..so mmg beriya la nk dok umh bwh..tp la nie ada beberapa reason yg aku rs aku akan tolak tawaran tu..

1 - aku dh pun beli umh..n umah aku tu insyaallah siap bulan 9 nie paling awal..
2 - umah tu umh lama or umh yg terbiar dorg tgh baiki (xtengok agik)
3 - kat p11..agak jauh dr umh bb sitter..opis aku n opis hubby..
4 - dh tawar hati sbb dh lame sgt apply..la ni aku dh seronok dok apartment (parking pn senang..tgkt 4 jek..fasilities pn byk)
5 - umh aku dh sarat ngn barang..mls nk packing2..lps nie umh siap nk dok umh sendiri gak..huhu
6 - kene potong lebih rm70..haha..

so conclusionnya aku nk p amik je surat tawaran tu (memandangkan mmg dh siap)..so saje gatal2 g tgk la keadaan umh..pastu nnti akan buat keputusan muktamad..tp most probably reject la kot..hubby kate kalo dpt p18 or 15 bes sket..dkt ngn opis dia..huhu..demand plak..haha..mmg xkn dpt la..so kalo dh reject terus takleh apply kot..aku pn mls la nk mohon yg baru..bg can kat org yg lebih memerlukan..hehe

Bebelan dari..

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever