Thursday, February 24, 2011

Just nak citer...

erm..setiap pagi on e way g opis aku akan dengar Sinar Pagi @Sinar FM..one of the reason sbb combination 3 DJ yg bes...KE..SY dan Keril....mmg aku tak missed dgr kalo aku g keje la..lagipn topik pn bes2 gak...so just nk share tentang sesi pagi ini..lebih kurang sesi luahan perasaan..background music mmg kene la...ala2 kitaro kan...hehe..aku sempat la dgr luahan perasaan sorg listener nie..based on ape yg aku dgr..si suami nie sll la marah anak ngn bini dia la..tp mayb ade reason..bukan sj2 kot..so pg td dia ala2 apologized la kat wife n anak2 dia dengan sikap dia tu..sbb dia kate dia bukan saje2 nk marah..biasala rutin harian yg kompleks yg memerlukan fizikal dan minda yg sihat..jadi kalo ade je tak kene kompem kene marah..tapi aku cume nak highlight pasal sikap humble si suami yg confess tentang penat lelah isteri yg bekerja pastu balik umah menguruskan anak..rumahtangga..dan rutin harian yg rasanya takkan berakhir sampai mati...so touching..kalo wife dia dengar mesti meleleh2 kan air mata sbb rasa begitu dihargai..hehe..smpi aku sendiri pn nak nanges masa drive tuh..al maklumlah aku kan sensitif...nasib Nuha aku dh hantar kat umh bb sitter..kalo tak mesti dia pn pelik..haha...so romatik kan...ha tu je la nak citer.....sementara nk tunggu kene panggil audit nie..naik muak dah..haha

No comments:

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever