Wednesday, January 19, 2011

thanx to my hubby...

coretan pagi nie ditujukan khas tuk my lovely hubby sbb menjadi suami aku..hehe..bagi aku hubby adalah seorg pendengar yg amat baik..tak tau la kalo dia pretend je depan aku..hehe...aku rs nie adalah slh satu nikmat berkahwin...bila aku ada problem..aku stress..aku akn citer ngn dia from A to Z...the best part is dia xkn interrupt apa aku ckp smpi dia tau aku betul2 dh abes ckp..hehe..dia akn tgk aku dan dengar jek..las skali baru dia bg pandangan dia...so touched..huhu...

ape pn hubby aka Mr Findi...i really luv u from the bottom of my heart...wah ms tulis blog nie rs nk menanges plak..uhuk..dgr lagu 11 Januari lak tu...biasa aa jiwa lembut...walaupun org tgk aku kasar..tp aku nie sensitif..mudah menangis..n mudah kecik hati...itu mmg the natural of me...

Semoga keluarga kami bahagia dan diberkati Allah untuk selamanya...Aminnn

1 comment:

Anonymous said...

Thanx..my lvly.abg sentiasa akan memahi situasi syg ...lv u n keluarga kite..

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever