Thursday, January 27, 2011

dapat kunci umah hujung taun nie..

wah..tetibe hati berbunga riang..setelah tensen dengan kejadian semalm..huhu..agaknya ade hikmah...nak tau sbb ape??
:
:
:
Sebab...

insyaallah aku dpt kunci umah ujung taun nie..dec 2011..nape aku br perasan??sbb aku br cek S&P aku..mati2 aku igt awal taun depan baru dpt kunci...kira 2 taun dr tarikh aggreement...credit to kak reen sbb jd reference aku..haha...kate org2 yg berpengalaman (dh ade umh)..kalo dlm ujung taun..mayb dpt dlm dlm bulan 7 or 8 dptla kunci tu untuk cek defect...eh nak dekat ni...hehe...wah2..makin excited aku..yela impian nk ade umh sendiri......


my luvly home..wait for me...hehe..


2 comments:

Anonymous said...

Yaallah syukur...alhamdulillah segala impian kite jd kenyataan sayang...

Mama Nuha@Gmie said...

syukur alhamdulillah..hopefully sumenya berjalan lancar..aminn

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Together Forever